Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

fredag, mars 06, 2009

Ukeslutt i morgen.

Forrige innlegg (Mannlige glamourmodeller), førte til en telefon fra Ukeslutt (selveste) og jeg sa ja til å snakke på radioen om feminisme og benskjæringen på badedraktene. 

Det kommer i morgen på radioen mellom kl 12.30 og 13.30. Da sitter jeg antakelig på årsmøte sammen med gode kollegaer i Dramatikerforbundet. 

Regner likevel med å få høre det senere. 

Jeg har ikke en helt god fornemmelse. Det er som om hele feminismedebatten har blitt redusert til et spørsmål om badedrakt med boksershorts-ben og intimbarbering. 

Noe som igjen kan få folk til å si at Kvinnebevegelsen har sviktet og at norske/vestlige feminister bare er opptatt av eget underliv (og drikker altfor mye Caffe Latte).

Vel - hvis jeg syns hele det innlegget på Ukeslutt (et program jeg forøvrig betrakter som meget tabloid og ikke er særlig glad i høre på, pga polariserte debatter) ikke blir noe særlig, skal jeg gjøre som Virrvarr og anmelde intervjuet. 

Nå derimot skal jeg finne fram festklær og lage ostefyll til paprikaene. 


Ingen kommentarer: