Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

onsdag, mars 18, 2009

Akkurat nå

Er en overskrift jeg uhemmet stjeler fra fr.martisen. Bloggen som stjeler av min tid. Fordi jeg rett som det er i beste arbeidstid tar meg i å sitte og lese fr.martinsen. Og hvis du leser dette fr.martinsen: ikke kast det Dag og Tid hvor du blir sitert av Agnes Ravatn. For jeg har ikke fått lest det. Og vil gjerne at det skal finnes et sted i verden. 

Jeg sitter på litteraturhuset. Snart skal jeg videre. I kveld skal jeg på Skuespillersenteret og se på monologer fra Ådissjen-boka. Ikke min egen riktignok, men gleder meg uansett. 

Og så har jeg lagt til twitter på bloggen min. 


3 kommentarer:

fr.martinsen sa...

Det er klart jeg ikke kaster det.

Tonita sa...

Off subject:
Kjøpte boka di til lesesirkelen her før jul - tror ikke den ble noen stor hit (jeg er vel yngst - 66), sikkert alt for rett på, ga bakoversveis til damer som liker ryddig hår - men jeg likte den. Så det så!

Lindkvist sa...

fr.martinsen: Nei, selvsagt gjør du ikke det!

Tonita: Takk. Hyggelig å høre, selv om det ikke ble en stor hit. Fint å bli lest.