Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

søndag, mars 01, 2009

Seks på terningen!

Jeg fikk seks på terningen!

Forestillingen Du tror det er slik, men egentlig er det slik ble spilt på Vinterlysfestivalen, Nordland Teater (Mo i Rana). Og det kjente kulturorganet Rana blad ga forestillingen seks på terningen. 

Intet mindre altså.

Seks. 

Forestillingen hadde urpremiere i Verdal november 2007 og var den siste forestillingen som ble spilt under Propellenfestivalens første dag, fredagskvelden. 

Også da slo den godt an: hele salen reiste seg og klappet. 

Den fikk da god kritikk i Adresseavisa.

Nå håper jeg vi får den til Oslo og Det Åpne Teater under samtidsfestivalen i september.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer, Ellisiv!
Det blir vel tatovering av dette?

Lindkvist sa...

Selvsagt. I panna. Tenkte også å male terningkast seks på husveggen. Og henge terningkastet foran i bilen. Samt kjøpe t-skjorte med bildet av en terning med seks øyne på. Ja, og tapetsere alle rom med terningkast-seks-tapet.

La-di-da.

Dessuten kanskje jeg skal begynne å si zeks?