Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

onsdag, mars 21, 2007

Nytt bloggtreff på fredag

Prinsesse Lea har følgt opp plikten som ble pålagt henne på forrige bloggtreff. Her finner du oppdaterte opplysninger og kan evt melde deg på. Men jeg kan jo si såpass at bloggtreffet for damer av alle kjønn finner sted fredag 23. mars kl 20.00 på Oslo Mekaniske Verksted. OMV ligger vegg i vegg med Det Åpne Teater som nettopp i disse dager viser den meget gode forestillingen An evening with Johnny Johnson av og med Kate Pendry. Selv skal Lindkvist se forestillingen før hun trekker ut til bloggerne og øldrikking. Det vil si at hun kommer en gang mellom halv ni og ni vil jeg tro. Forøvrig anbefaler jeg den forestillingen til alle. Særlig menn av alle kjønn.

4 kommentarer:

Jorunn Solli sa...

Så forestillingen for et år siden på Black Box. Fantastsk gøy å se henne sette mannsrollen på den berømte Spissen. Jeg lo og frydet meg i alle fall…selv om jeg er elendig i engelsk.

Lindkvist sa...

Ja! Jegt så henne også på Black Box og jeg har tenkt å se henne igjen. Kan tenke meg at hun har lagt inn en del nye ting i forestillingen siden sist.

Anonym sa...

Utruleg lite gjennomtenkt å ha treff fem dagar etter eg har vore i Oslo.

Ja, ikkje fordi eg fins då, eigentleg. Eller er på nett, for den saks skuld.

Lindkvist sa...

Avil: du får prøve å organisere noe neste gang du er i Oslo. Blogge det i forkant.