Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

lørdag, mars 24, 2007

Dagen derpå

I går var det bloggtreff. Jeg har sjekket alle bloggene til de som var der i går og ikke ett ord. Ikke noe bevismateriale i form av bilder, ingen avslørende detaljer og ikke noe sladder. Nei, vel da. Lindkvist var ikke den første som gikk. Ei heller den siste. Det skal innrømmes. Det ble verken dansing på bordet eller nachspiel på Lindkvist, hun lusket seg hjemover med sykkelen og en eller annen unnskyldning om at hun hadde en jobb å gjøre. Det har hun selvsagt. Lindkvist lyger som kjent aldri. (Å fiksjonlisere er noe helt annet enn å lyge.) Og kameraet Lindkvist hadde med seg lå ubrukt i veska. Ikke noe bevismateriale fra Lindkvist denne gangen. Det er mulig noen tålte ølet litt dårlig i går. At det var derfor. Det er også mulig noen kjøpte tequilla på et eller annet tidspunkt. Det er mulig. Lindkvist håper iallefall at stafettpinnen er gitt videre og at det blir et nytt bloggtreff om ikke altfor lenge. Og at noen snart blogger om hva som egentlig skjedde i går.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Uff, jeg gikk glipp av det :(

Anonym sa...

Det var sikkert slett ikkje kejkt. :(

Prinsesse Lea sa...

Hey, bare vent litt... skal bare komme meg først...

Lindkvist sa...

Ja Christin Aamodt - hvor var egentlig du? Og Tiram? Jeg sendte faktisk melding til Tiram. Men fikk jeg noe svar?

lotten sa...

Jeg krysser fingrene for at Lea ikke legger ut bilder! Skån oss!
Hm, også har jeg fortsatt lyst på falaffel. Nam nam.

Lindkvist sa...

Jeg vil ikke bli skånt. Jeg vil se bilder. Jeg vil ha detaljer. Jeg vil ha sladder. Jeg vil vite.

Anonym sa...

Tequila e fali...

Lindkvist sa...

Livsfarlig. Skal ikke avsløre hvem som var hovedansvarlig for slike livsfarligheter. (Eller kanskje du ønsker å bli outa?)

Anonym sa...

Uff, jeg hadde både tenkt å se Kate Pendry og komme på treff, men neida. Venninne dro meg med på to utstillingsåpninger og Tungtvann, og bloggtreffet forsvant faktisk ut av hodet mitt :(

Tiram for svare for seg selv... Selv savnet jeg henne på lørdag...

Lindkvist sa...

Så at Tiram og Christin Aamodt ikke var der var helt uavhengig av hverandre? Jeg trodde dere satt sammen et annet sted og dannet nye fraksjoner.

Anonym sa...

Hohoho, nei, slettes ikke :)

Lindkvist sa...

Jeg er iallefall fortsatt skuffet. Så lite sladder. Så lite omtale. Intet bevismateriale. Hva driver egentlig Lea med om dagen? Jobber?

Anonym sa...

Jeg kan iallefall bekrefte at jeg ble full, og derpå fyllesjuk slik seg hør og bør :)

Lindkvist sa...

Det er bra Drusilla. Det ble jeg også. Det bare skjedde litt fort.

Jorunn Solli sa...

Jeg har i alle fall sendt deg bilder (pr. post) fra dagen derpå... dvs. forevigelser fra din storartede innsats som intervjuer av Raknerud på Deichmanske.

Lindkvist sa...

Tusen takk for det Jorsol. Fine bilder!