Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

tirsdag, februar 13, 2007

Deit sju

Mann:
Hvorfor sa du det?

Lindkvist:
Hva da?

Mann:
At jeg er en motpol til dine feministiske prosjekter. Er det antifeministisk å ha en mann?

Lindkvist:
Nei, det vil jeg ikke si.

Mann:
Hvorfor sa du det da?

Lindkvist:
Det var vel bare på tull. For å få en punsjline til bloggposten.

Mann:
Jeg er jo et assosiert medlem av feminismen.

Lindkvist:
Men du kaller deg ikke feminist.

Mann:
Nei, noen grenser må det være.

Lindkvist:
Når jeg blir frisk skal jeg skrive en post om hva jeg mener feminisme er.

Mann:
Er du syk?

Lindkvist:
Ja.

Mann:
God bedring.

Lindkvist:
Går du?

Mann:
Ja, jeg vil ikke bli smittet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg skjønar godt han stikk. Så mykje pes og så lite hud.
:-)

Lindkvist sa...

Vel jeg tror harmoni og hud ikke egner seg like godt som bloggposter...