Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

tirsdag, desember 12, 2006

Stem på meg! Stem på meg!

Tordenbloggen går sin gang. Jeg vant første runde etter en viss mobilisering. Jeg vant andre runde, mens jeg var rimelig intetanende i Korpilombolo i Sverige. Nå er det tredje runde. Det er altså åtte nye kamper i morra, onsdag (fra ca kl 09 og 24 timer fram), blogg mot blogg, kvinne mot kvinne. Stem på meg. Jeg er en mann. Jeg er en blogg. Jeg er objektiv. Jeg snakker sant. Stem på meg. Legg gjerne igjen kommentar, teller visstnok noe mer enn å bare trykke i pollen. Gå hit og stem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hi,
I dont understand a single word, but you are a great girl and I very much like picture your face on the side. Sorry my english not good but learning quickly i am. Your eyes like stars and your lips like lollypips.
Kizzez for beatiful northern prinzezz,
Ahmed

Anonym sa...

Ka sku vi gjort utn snøen? Sku vi kasta poteta?

Stemmer på Ellisiv fordi jeg kjenner henne!

Lykke til, hilsen Ingeborg

Lindkvist sa...

Jamen Ingeborg da. Du må jo gå til Tordenbloggen og stemme der. Det håper jeg du har gjort.