Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

tirsdag, desember 05, 2006

Nattfestival

Lindkvist er på vei til Nord-Sverige for å være med på Nattfestivalen. Hun har bare litt reisefeber, er bare litt bekymret for de nye håndbagasjereglene og kun en ørliten smule engstelig for å komme i andre runde i Tordenbloggen mens hun er borte og dermed kanskje ikke få reklamert, engasjert og stemt. Derfor skal hun anbefale noen poster fra tidligere på Lindkvists logg for eventuelle nye lesere: deitene synes hun selv at er veldig morsomme (og selvskryt skal man jo høre på) selv om hun ikke har fått så mange kommentarer på dem. Flere kommentarer fikk hun derimot på Høye hæler. Hun har også fått ros fra noen av hennes favorittbloggere for prosateksten Menn har sagt til meg.

Og Lindkvist blir ikke borte så lenge. Så det kommer snart nye poster.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg satt og lurte på språkreglene som stadig er i endring, og havnet inn her... må si jeg lo godt av noen av postene dine. Spesielt om lestene! I alle fall, jeg vil gjerne få lov til å takke for et kinderegg jeg fikk for snart 20 år siden tror jeg, med et vikingskip inni. Jeg har på følelsen at jeg ikke gjorde det den gang. Ida (Lindkvist)

Anonym sa...

Hei der borteinatta!
Veit du at du er trukket ut til Tordenbloggcup idag??
Har stemt på deg :-)
Lykke til!

Lindkvist sa...

Ida: Takk skal du ha. Morsomt at også slekta finner fram til Lindkvists logg.

Aandrea: Ja, jeg fikk et lite tips. Men lot stemmingen seile sin egen sjø. Og likevel gikk jeg videre. Hipp hurra. Og takk for at du stemmer på meg.