Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

fredag, februar 01, 2008

Navleprisen, navleåret

Lindkvist oppsummerer 2007, kårer de beste hendelsene og skryter av alt hun har fått til.

Årets bok:
Alt jeg skriver er sant (kortprosa) - Ellisiv Lindkvist


Årets teater:
Jeg er ikke slik, regi: Morten Borgersen, Det Norske Teater/Norsk Dramatikkfestival

Årets monolog-forestilling:
Du tror det er slik, men egentlig er det slik (Ellisiv Lindkvist), Regi: Jean-Marie Lejude, Propellen Monologfestival

Årets fest:
Lanseringsfest for Alt jeg skriver er sant 5. september på Spasibar

Årets antologi:
Helt øverst bak havet

Årets tidsskrift:
Fett

Årets blogg:
Lindkvists Logg

Høstens heteste debutant:
Ellisiv Lindkvist (ifølge Oslo-TV)

Litteraturens IT-girl:
Ellisiv Lindkvist (ifølge programleder Silje Riise Næss under Bok i Sentrum)

Årets feministiske prosjekt:
Å skryte uhemmet av alt jeg gjør.

Syns du ikke kvinner skal skryte av alt de gjør? Syns du kvinner først og fremst skal smile og være beskjeden og klage over at de har lagt på seg 250 gram? Vær velkommen til å legge igjen en kuksur kommentar. Kanskje kan nettopp DU bli kåret til årets mest kuksure kommentar til neste år. Mens Lindkvists Logg kan kåre Lindkvists Logg til årets blogg igjen! Fantastisk? Ja.

1 kommentar:

Anonym sa...

fantastisk, kanskje.
men ikke særlig leseverdig eller spennende.