Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

fredag, oktober 19, 2007

En aktiv blogger (det var en gang)

"Lindkvist er en aktiv blogger" skriver forlaget mitt. Men å debutere med bok og samtidig ha premiere på et teaterstykke har gjort høsten ekstra travel og bloggen har vel lenge lidd av at Lindkvist har et-eller-annet viktigere å gjøre. Når jeg drømmer om roligere tider, (Jada, jeg er takknemlig for alle oppdrag og all presse.) og lager lister over hva jeg atter skal gjøre når jeg får bedre tid igjen, så er blogging en av de tingene jeg skriver på lista. Jo, jeg savner å blogge. Og jeg skriver ofte bloggposter i hodet som jeg ikke skriver ned og poster. Det gjorde jeg forsåvidt også for et år siden når bloggingen nærmet seg det mest intense for min del.

Jeg har altså ikke tenkt å slutte. Jeg har ikke tenkt å legge ned bloggen. Jeg har tenkt å skrive. Og jeg kommer helt sikkert til å reklamere og informere om alt dramatikeren Lindkvist, forfatteren Lindkvist og kulturredaktøren Lindkvist foretar seg i offentligheten.

Og for alle de store hordene av folk som savner den gamle blogger-Lindkvist min så kan man jo - som en vennlig blogger sa til meg - lese boka i mellomtida.

Ingen kommentarer: