Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

torsdag, mai 04, 2006

Blogg, andre dag

(Egentlig tredje dag fordi jeg lagde bloggen 2. mai, men grunnet en feil ble hele loggen seende så rar ut at jeg måtte slette den og lage en ny. Men det gikk iallfall lettere andre gang!) Jeg har ikke sendt ut til nettverket og listen min at jeg har en blogg så foreløpig føles dette som et eget rom uten utsikt. Du vet, når du ser ut av vinduet og ser rett inn i en murvegg og hvis noen skal klare å kikke inn av vinduet ditt må de nesten falle ned fra taket og det vil vi jo ikke anbefale. Uansett hvor høy bygningen måtte være. Poenget er at jeg tenkte jeg måtte skrive noe mer, noe både hardtslående og oppsiktsvekkende før jeg inviterer folk inn. Og det skal jeg nok få til. Jeg har allerede fått til å lage lenker. Og det skal komme flere og kanskje kan det bli en sortering av lenkene også etter hvert. Og så kommer sterke meninger. Og jeg vil dessuten være morsom og ha selvironi.

Ingen kommentarer: