Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

onsdag, februar 07, 2007

Lindkvist gjør research

Lindkvist:

Kan jeg spørre deg om noe.


Pen mannlig forfatter:

Spør i vei.


Lindkvist:

Er det greit at jeg sier du er pen?


Pen mannlig forfatter:

He-he… Så vidt meg bekjent er det knyttet få negative konnotasjoner til det å være pen.


Lindkvist:

Så du tar det som et kompliment?


Pen mannlig forfatter:

Ei heller assosiasjoner.


Lindkvist:

Så da er det greit at jeg sier det?


Pen mannlig forfatter:

Har du tenkt å si det nå?


Lindkvist:

Nei, jeg har tenkt å skrive det.


Pen mannlig forfatter:

I avisa?


Lindkvist:

Nei, på bloggen min.


Pen mannlig forfatter:

Hvorfor skulle jeg ha noe i mot det?


Lindkvist:

Kanskje du ville bli kalt noe annet?


Pen mannlig forfatter:

Som hva da?


Lindkvist:

Øh…sexy?

Oppdatert: Tidligere poster om emnet her og her.

7 kommentarer:

Strekker sa...

Vi vil ha navn, bilde og adresse!

Ja, det vil vi.

Få meg på NÅ!, for faen.

Anonym sa...

Hoho, ja dette er seie A, ikkje B.
*legg press på*

Lindkvist sa...

Rolig nå. Det tar tid å gjøre research. Det vil komme flere pene mannlige forfattere. Men kanskje ikke adresser.

Anonym sa...

Eg er faktisk slett ikkje interessert i adresse, men det er jo morsomt å sjå om det slumpar til å vere ein forfattar ein veit kven er.

Strekker sa...

Har ikke du skrevet om dette temaet før? Jeg minnes en slags nominasjonsliste...

Lindkvist sa...

Strekker: Jo, du har helt rett. Jeg har skrevet om det før og nå har jeg gjort det lettere å finne fram til de to tidligere postene. Det vil komme mer. Man kan jo ikke la dette viktige temaet stå uberørt.

lotten sa...

Haha, jeg er helt enig:D
Kjør på med research, Lindkvist!