Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

tirsdag, februar 13, 2007

Navle. Navle. Navle.


Et av mine mange mål for 2007 er å skifte det gamle bildet som ligger der på siden av bloggen min og ofte følger meg i kommentarfeltet. Bildet er snart tre år gammelt og de som kjenner meg og mener noe om utseendet mitt (og det kan jo være så mange) har uttalt, blant annet, at det ikke ”avspeiler mitt tiltalende ytre”. Jeg skryter jo ofte av mitt eget ytre, (hos hvem andre enn hos Lindkvist selv kan Hjorthen ha snappet opp at ”Lindkvist visstnok skal være smellvakker”) eller jeg legger ikke skjul på at jeg er fornøyd med utseendet mitt. Dette er selvsagt en del av et feministisk prosjekt, jeg tror nemlig verden vil bli bedre om langt flere kvinner sluttet å være misfornøyde med utseendet sitt. (Jeg kan gjøre mangt og mye til et feministisk prosjekt.) Så for å starte med målene for 2007, skal jeg poste et bilde av meg selv og se om jeg får til å skifte ut det gamle.

2 kommentarer:

Lindkvist sa...

Det var egentlig betryggende å høre hjorthen. Det ble litt vel mye navle nå. (Hmmm er det en logisk brist i dette resonnementet.)

FishyDiva sa...

Lindkvist _er_ smellvakker.