Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

torsdag, oktober 02, 2008

Bjørn Sundquist i stua

Det er selvfølgelig bare stemmen hans. Fordi han leser "Noe til besvær" av Mark Haddon. Og jeg har vondt i øynene og vil ikke, bør ikke se på tv eller DVD eller en PC-skjerm. Det siste har jeg syndet mot. Og kanskje det er derfor det er så tungt å lese selv. Så nå skal jeg sette på Bjørn Sundquist og la han fylle rommet og i morra skal jeg til Brilleland for ny synstest. 

Sundquist er jo bare budbringeren/skuespilleren, egentlig er det jo Mark Haddons ord og tanker som fyller stua. Men det er jo Sundquists norske stemme jeg hører. 

(Et teknisk problem fordi jeg har mac, på pc får jeg det nemlig alltid til: å klippe og lime i teksten. Setningen med Brilleland ville jeg klippe ut og plasseres sist. Jeg avsluttet og så kom jeg på noe mer. Men det går ikke. Da limer den det inn nedenfor poste-feltet og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det inn. Også et problem når jeg kladder i word først, noe jeg ofte gjør.)

Ingen kommentarer: