Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

lørdag, september 06, 2008

Jeg vil også


Skrive et blogginnlegg fort uten å tenke meg noe særlig større om. Og poste det. Jeg mener bare i dag har jeg sikkert skrevet fire-fem bloggposter i hodet mitt og enten det er mangel på tidsprioritering eller prokrastinering , så ender det jo ofte med at hode-blogg-postene mine forblir der. 

For eksempel blogget jeg om 17. mai for to-og-snart-et-halvt-år siden. Om mine rosa boots med bunad til. Det kom jeg på i dag, da jeg fant mine rosa boots gjengitt på bloggen til Virrvarr. Og da kom jeg på at jeg ba om å bli tatt bilde av med bunad og boots i år, nettopp for å legge ut fotobevis på bloggen min. 

Så hva kan jeg si? Bedre seint enn aldri? Skal jeg poste det om Anne B. Ragde stuntet og det jeg skrev om Märthas famøse feministuttalelse fra i fjor? Eller skal jeg bare lære å skrive og poste - lett som bare det. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Blogg fort og før du får tenkt deg om er mitt råd. Vi kvinner har en tendens til å være livredde for å skrive noe dumt som vi angrer på etterpå. Må vi alltid være så korrekte og flinke??