Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

mandag, februar 04, 2008

Jeg skriver mer enn jeg tror

I høst når bloggen stortsett var Lindkvist-nytt, viser det seg at jeg har skrevet om to ting som godt kunne blitt to blogg-poster. Det ene var om Anne B. Ragdes stunt på Litteraturhuset (Det VG kaler "Ragdes elleville kunsthevn"). Og det andres om Märthas Likelønn-utsagn.

Siden dette ikke ble postet på bloggen går jeg utfra at jeg startet med å skrive en kladdeversjon på word, lagret det, for å komme tilbake til saken, og så i min travle og viktige høst med premierer og bok rett og slett glemte det.

Selv om mange har blogg for å kunne være raskest ute med å kommentere det som skjer, skal man ikke se bort fra at Lindkvists logg kan kommentere saker som er et halvt år gamle. Lindkvist logg: sist med det forrige?

Ingen kommentarer: