Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

tirsdag, november 21, 2006

Tordenbloggen

Tordenbloggen er en bloggcup. Jeg ser til min store glede og overraskelse at jeg er nominert, les mer her. Om det finnes noen som liker Lindkvists logg gå inn og stem! Jeg er nominert i et døgn så man kan stemme fram til klokka 09 i morra tidlig. Og stemme gjør du her.

Nå har jeg oppdatert stemmelinken så det er den nye og riktige. Beklageligvis har jeg hatt link til det gamle stemmeverktøyet - da får man bare beskjed om at det er over. Det er det ikke! Men jeg ligger visst litt dårlig an - siden hele kampanjen min lenket til gammelt stemmeverktøy. Får håpe jeg har noen som fortsatt vil stemme utover kvelden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tordenhjorten har skiftet avstemmingsverktøy, så din link "her" er feil. Men det er stemmeredskap (Tordenpollen) nederst i bloggposten på Tordenbloggen.

Lindkvist sa...

Som man ser i posten nå er dette rettet opp.