Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

torsdag, oktober 08, 2009

Kvinner og klær

Jeg liker fine klær.

Jeg liker å ha fine klær.

Jeg liker ikke å shoppe.

Jeg liker ikke å bruke mye penger på å kjøpe klær.

Jeg liker heller ikke å bruke tid og penger på sminke og hår.

Jeg er sånn som helst vil se fantastisk ut uten å måtte jobbe for det og uten å måtte betale for det.

Som vil at de fantastiske klærne skal ligge pent sammenbrettet og nystrøket i skapet uten at jeg må gå ut og finne dem og betale for dem.

4 kommentarer:

Ondekvinner sa...

Me too! Hater. Shopping. Men vil ha fine klær. Jeg har det sånn med interiør og innredning også. Jeg liker at det ser fint ut og synes andre har det så stilig. Vil ha det selv. Men det får man ikke med 0 i interesse og betalingsvilje. Så man takker seg selv.

Lindkvist sa...

Jo, men man blir glad av å høre om andre som også har det sånn!

Virrvarr sa...

I know. Jeg trenger en Jeeves i huset. Til vasking, koking, handling og strykning.

Lindkvist sa...

Også kalt kone?