Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

tirsdag, april 29, 2008

Allergisk mot våren II

Så er det påan igjen. Hoste, tørr hals, trøtthet, rennende øyne, kløende øyne, tabletter, øyedråper og alt det der. Det kan jeg jo skrive noe om, tenkte jeg. Ikke bare det jeg fant denne teksten på pcen min og tenkte: jeg kan jo bare poste den på bloggen min. Alt jeg skriver er jo slett ikke sant så om det står at jeg drakk øl og gintonic i går så virker jeg jo bare kul, selv om jeg istedet egentlig trente innebandy og så på den nye danske serien på tv. Men så innså jeg at jeg allerede hadde postet den, i min spebarnsfase som blogger la jeg ut denne teksten (ikke la deg lure samme lenke som lenger opp i teksten). Så er det påan igjen. Jeg er allergisk mot våren
(samme lenke for tredje gang).

Ingen kommentarer: