Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

fredag, juni 22, 2007

Ute av bloggverden

Jeg har ikke skjøttet bloggen min i det siste. Det har vært så mye annet som måtte skjøttes og passes. Men det har hendt jeg har klart å skryte litt av meg selv. Eller informere som det også kan kalles. Dessuten er det jo underskog for ikke å nevne facebook som jeg merker fort kan bli litt besettende. Selv om jeg har en streng arbeidsgiver (Strenge-Lindkvist) som sier at jeg ikke får lov å være på facebook for lenge av gangen.

Det er mulig mange faste og sporadiske lesere er blitt borte. Men kanskje kan jeg få andre lesere når kortprosasamlinga "Alt jeg skriver er sant" kommer på Damm i august. Det tok sin tid, men endelig kommer den. Etter runde på runde. I tillegg kommer teaterstykket. Lindkvist lager også tidsskrift. Så hun har litt å sysle med. Og kan nesten bli litt schizofren av det (hun der Lindkvist også meg da).

Men snart har Lindkvist tenkt å ta ferie. Hun skal bare levere Selvangivelsen først og et par ting til. I kveld er det Morgenbladet fest. Vi svinger oss med kultureliten. Det blir sikkert moro bare man vet navnet på ti mannlige franske filosofer så man slipper inn gjennom passord-kontrollen. Håper det går bra med ti kvinnelige svenske lyrikere i stedet.

Ingen kommentarer: