Jeg er en mann. Alt jeg skriver er sant.

fredag, september 07, 2007

Sutregutt snakker med Mamma

Sutregutt:
Bu-hu. Jeg vil ha sex. Mamma, jeg vil ha sex. Bu-hu.

Mamma:
Kom til Mamma så skal du få -

Sutregutt: (avbryter)
Jeg vil jo ikke ligge med deg, jeg vil ligge med henne der borte.

Mamma:
Men kjære gutten min, selv om du for meg er den skjønneste, så forstår jeg jo at hun ikke vil ligge med deg. Hun er både smartere og penere enn deg.

Sutregutt:
Bu-hu, bu-hu. Det er urettferdig. Jeg tror jeg skriver en bok om hvor urettferdig det er.

Mamma:
Åh kjære deg, ikke gjør det. Hvis du vil ligge med de beste damene så må du prøve å oppføre deg ordentlig, være smart, morsom, raus, hyggelig og pen. Ikke selvopptatt, sutrete, uhyggelig og misogyn. Det er jo elementært, kjære deg. Har jeg ikke lært deg dette?

Sutregutt:
Hold kjeft. Ikke forstyrr meg. Jeg skriver.

Mamma:
Jeg skal gi deg et tips. De beste damene er ofte likestillingsorienterte. I stedet for å opptre som et merkelig overfladisk fenomen blandet med anakronistisk tankegods, burde du sette deg inn i hva feminisme er. Ikke noe imponerer kvinnene som litt likestillingsgods.

Sutregutt:
Feminister? Ække de schtøgge a’?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha. Fantastisk!

Anonym sa...

Steinbra!

Anonym sa...

mads larsen?

lol